Index fórum

Index fórum

Fellebezésnek helye nincs!

2009. május 07. - .fr

Szóljon most helyettem néhány nick és moderátor a fórumról, mit gondolnak ők az Index Fórumainak moderációjáról. (A nickneveket töröltem).

Sajnos volt errefelé néhány olyan dolog, ami miatt egy csomó értelmes nick elhagyta a terepet. Ide is beleütötte az orrát egy olyan modi, akit senki nem kért erre. Olyan irtást végzett, amit azóta sem értünk. ....-t például kitiltották (szerintem tök értelmetlenül), ....-t csak a minap engedték vissza, ....-nak beszóltak fölülről, ebből a beszólásból értett .... is meg satöbbi. Itt inkább az a kérdés, hogy értelmes nickek miért menekülnek el az egész fórumról?

* * *

A fene érti ezt. Fellebezésnek helye nincs. Az én egyik hozzászólásomat is kitörölte valami túlbuzgó, mert nevet írtam le. Tudod, melyik nevet írtam? ...-ét, aki kém, áruló és rendőrspicli. Amikor szembesítettem a derék moderát a tévedésével, akkor kitalált valami egyéb ürügyet, csak, hogy ne kelljen helyreállítani a tévedését. Kinek van kedve így fórumozni?

* * *

Nem tudom mivel vágtam ki a biztosítékot, hogy szegény ... elmeszelés áldozata lett, de nem baj, van másik:P)
válasz:
Ez itt rendszeres, mint Egyiptomban a sáskajárás. Az ember megszokja, azt bevehetik.

* * *

Megtennétek, hogy az egy éve tartó tiltásomat leveszitek végre erről a topicról ! Emlékeztetőül : egy ... nevű több/százszorosan kitiltott fószerrrel folytatott vita hevében történt az ügy... azt hiszem ez mindent elmondtam ... felmehetnék valami fickanickkel, de nem lenne egyszerűbb ez a másik ???
moderátor válasza:
Ha még mellesleg kurvaanyáznál is egy sort az biztos hatékonyabb lenne, a normális hangnem errefelé soha nem vezetett eredményre.

* * *

És a végére a csattanó (egy moderátortól):

Aki moderátor akar lenni, az eleve alkalmatlan. Elutasítva.

A bejegyzés trackback címe:

https://index-forum.blog.hu/api/trackback/id/tr641109108

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

szabolcs1975 2011.05.29. 11:54:42

Teljesen korrekt cikk !

Először is nekem személy szerint már többször meggyűlt a bajom az index-moderációval. Semmi baj nincs ezzel, amíg a moderáció nem személyek, hanem hozzászólások ellen irányul. Viszont, a legundorítóbbnak azt tartom, hogy az életben elnyomott, nyomorék moderátorok személyeket és nem hozzászólásokat moderálnak. Ez egyúttal azt is jelenti, hogy teljesen korrekt hozzászólásokat kivágnak, és személyeskedő, a szabályzatot súlyoson sértő hozzászólásokat bent tartanak.

Egy szónak is száz a vége, egy hozzászólásomban leírtam, hogy mi a véleményem az ilyen aljas-alattomos emberi magatartásról, amit bizonyos emberek a net mögé bújva produkálnak. Kaptam egy emailt, miszerint a törölték a nickem, és odaírták: "vadászidény beindult"

Azóta követnek, és mivel ismerik a topikjaimat, így bármilyen gyanú esetén, ami arra enged következtetni, hogy "én" vagyok, vágnak ki. Magyarán a személyem elleni moderáció indult, függetlenül attól, hogy az sért-e valamilyen szabályzatot vagy sem.

A reakcióm szerintem evidens: nyilván az történt, hogy a moderátorok virtuális-fölényükkel durván visszaélnek. De ha ők visszaélhetnek virtuális fölényükkel, én miért ne élhetnék vissza fizikai fölényemmel?

Így arra gondoltam, hogy ők engem a virtuális térben próbálnak levadászni, én megpróbálom őket a fizikai térben. Első kérésem az lenne, hogy bárkinek bármilyen információja van bármelyik index moderátorral kapcsolatban, nagyon hálás lennék ha jelezné felém emailban.

Egyébként bárkinek bármilyen ötlete van a moderátorok személyének kiderítésére vonatkozóan, úgy azért is nagyon hálás lennék !

Di622 · http://www.microglobe.co.uk/nissin-di622-digital-flash-for-canon-eos-ttl-ii-camera-p-5535.html 2011.10.02. 14:48:55

@szabolcs1975:
Nekem is tele hócipőm velük.
Előbb utóbb az lesz hogy a fórumról szépen mindenki lelép .
süti beállítások módosítása